Eelmisel aastal nägi ilmavalgust Audi esimene täiselektriline sõiduk, milleks oli linnamaastur E-tron. Elektriautode tootjad on asunud omamoodi võimuvõitlusesse, kus tähtis ei ole üksnes kuldse kesktee leidmine sõiduulatuse ning mugavuse vahel, vaid olulisel kohal on ka silmapaistvus.
E-troni teeb eriliseks soovimatus silma torgata, nimelt näeb see välja nagu tavaline linnamaastur ega ürita jalust rabada ulmefilmiliku välimusega, mis on omamoodi tervitatav. «Igavast» välimusest hoolimata tegi E-tron tubli töö ning jõudis esimese elektriautona ka möödunud aasta parima auto nominentide nimistusse.
Võiduni lihtsus muidugi ei viinud, ent seda peamiselt seetõttu, et kallimat sorti linnamaastur on siiski pigem nišiauto, samas kui aasta auto peaks endast kujutama midagi, mis kõnetab suuremat turusegmenti.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Digi nr 184, august 2020
Kõik selle ajakirja lood