Paarkümmend aastat vanad Saksa tagaveolised rotsterid pakuvad jätkuvalt suurt sõidurõõmu. Eriti siis, kui valida nende suurema mootoriga versioonid.
Hea küll, BMW Z3 on siin testis kupeena, kuid selle tehnika ei erine sama mudeli rotsteri omast. Miks selline autode valik, sellest pisut hiljem. Aga ikkagi, nimetada BMW Z3, Mercedes-Benz SLK ja Porsche Boxsterit sõidukuningateks võib mõne jaoks tunduda liig mis liig, sest teenisid need kolm „sakslast” ju omal ajal turule tulles päris tugevat kriitikat. Ei maksa unustada, et žurnalistide hambusse sattusid põhiliselt nende autode lahjad versioonid ja nii need kehvapoolsed esimesed muljed tekkisidki.
Läheme hetkeks tagasi 1990-ndate keskpaika. Kui James Bond 1995. aasta filmis „007 ja Kuldsilm” BMW Z3-ga ringi tiirutas, andis see samal aastal müügile tulnud rotsteri menule muidugi hoogu juurde, aga mingil arusaamatul põhjusel pakkus BMW esimestele Z3-dele kõigest neljasilindrilisi 1,8- ja 1,9-liitriseid jõuallikad, mis 85 kW ja 103 kW võimsusega pehmelt öeldes klassi ust jalaga lahti ei löönud.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 14, juuli 2023
Kõik selle ajakirja lood