Millelegi otsa see muidugi ka ei põruta. Sensorid ei lase sind ees sõitvale autole 400 meetrigi ligi ja kiirusepiirangut ületades meenutavad nii spidomeeter kui esiklaasiindikaator kohe, et kipud seadusega pahuksisse minema.
See on veider. Sõidad rahulikult, mootor kügelemas 1500 pöörde juures. Auto pole kaugeltki oma võimsuse tipul ja sina vana rahu ise. Aga elektroonika käitub nagu oleksid just sisenenud kaubanduskeskusesse, käes automaat ning näol mõrvarlik naeratus.
Kõige selle välja lülitamiseks kulub omajagu aega. Ja siis on sul auto, mis tundub käe all täpselt nagu vana 530d. Kerge vihje sellele, et mootori veenides pulseerib diisel, annab tõsiasi, et olles teinud tiiru peale poolele maailmale jagub sul mahla isegi kojusõiduks.
Salongis töötab iga väiksemgi asi nii hästi kui võimalik ning nii taga kui pagasnikus on ruumi nii palju, et suurema 7 seeria soetamise kaalumisekski peaksid olema ikka väga paks. Ausalt, autona – nelja ratta ja istmena – on sellest võimatu mingit viga leida. See on veetlev kihutades ja vaikne ning rahulik, kui sa seda ei tee. Ja reisi lõpetab väike lisarõõm – võid ise lihtsalt välja astuda, vajutad nuppu (hiiglaslikul) võtmerõngal ning see pargib end ise.
Seda võimalust ei kasuta sa muidugi iial. Samamoodi nagu ei astuks piloodita lennuki pardale. Sa eeldad, et ehhki elektroonika on võimeline sooritama talle ülesandeks tehtud asju, eksib ta kuskil niikuinii, mistõttu peab olukorra päästma inimene.
See tõstatab muidugi huvitava küsimuse. Ilma elektroonilise lapsehoidjata on see auto muidugi palju veetlevam ja rahustavam, aga mis siis, kui Jeremy Corbini raadiomöla mind korraks eksitab? Või kui mul tulemasin istme vahele kukub? Ja auto siis avarii teeb. Ning keegi saab surma.