Praktiline võimalus oli lisavarustusse kuuluv istmete süsteem, mis võimaldab tagumise rea autost üldse eemaldada. Seda läheb vaja ilmselt kord või paar aastas, aga nendel harvadel hetkedel on põhjust rahuloluks.
Maailma parim auto?
Loo alguse juurde tagasi pöördudes arvan ka peale testipäeva, et tegemist saab olema garanteeritud hitiga ja Škoda juhtkond võib hakata juba jõulupreemiaid planeerima.
Kas see on maailma parim auto? Ei. Kõige ilusam? Kindlasti mitte. Aga kas Octavia on? Need mõlemad on lihtsalt väga ratsionaalsed, igas mõttes korralikud ja hea hinnaga autod. Täpselt see, mis müügihitiks vaja on. Nüüd ka normaalse keretüübina.
Vähem kui 20 000 euroga saad korraliku mahutavusega linnamaasturi. Kui tahad oma autosse kõiki tänapäevaseid kellasid ja vilesid ning nelikvedu, siis ka see on võimalik, küll juba kõvasti rohkem kui 30 000 euro eest.
Karoq on kesktee. Hea kindel rukkileib, tehtud kvaliteetsest jahust, samas ilma goji marjade ja kristallienergiata.
Ja veel – Škoda Kodiaq, mis tuli turule alles poole aasta pealt, oleks väidetavalt võinud olla Eesti müüduim linnamaastur 2017 kui tehas oleks suutnud kõik ostusoovid täita. Aga Karoq on müügil juba praegu, jaanuarist. Seega mina ostaks Škoda aktsiaid küll, kui saaks.
Jah, osta,
Muidugi osta. Kui sind ei sega, et neid kohe varsti väga palju tänavatele ilmub. Aga meie soovitus on, et mitte 1-liitrisena ja kindlasti mine tee proovisõitu ka konkurentidega. Sest see on ikkagi vähemalt 20 000 eurone otsus.