Aga tõesti, keda see huvitab? Üksik päikese kroonleht ripub plekitusinise kupli all jne jne ning mina olen tagasi alguses ehk hindan tema essentsi, milleks on… katuse puudumine.
Ilmajaama munapealised nutunaised
Ühele britile on see eriline maiuspala. Kui oled elanud Lõuna-Prantsusmaal, kus päikesepaiste on eelduspärane, võib kabriolett muutuda isegi tüütuks. Aga siin on iga võimalus katus alla lasta väike triumf pikas võitluses ilmajaama munapealiste nutunaistega, ning seetõttu väga hinnaline.
Nii et seesama põhjus, miks esimese hooga selles kahtlesin, sai lõpuks põhjuseks, miks Portofinosse armusin.
Et selle ferrarilikud sõiduomadused on kergelt suikunud, ongi veetlev. Neid võib niisama rahulikult maitsta või siis ohjeldamatult nautida. Muul ajal on see lihtsalt ihaldusväärne, musklis ja eriti efektiivse tuulutusavaga roadster. Et tegu on sealjuures ka Ferrariga, on lihtne kinnitus tõigale, et oled üks hea maitsega rikkur.
Üks asi veel. Kõigist Ferraridest on just Portofino kõige tarvitamiskõlbulikum ja seda tasub kaaluda, kui aastate möödudes mõte ühe V8 auto juurde pidama jääda aina kodusem tundub.
Poeet Larkin kirjutas vanuse türanniast ja vanuse lõpust. Tore on teada, et on üks Ferrari, mis selle kõrvale ideaalselt sobib.
Jah, osta,
Kui sa kavatsed osta elus omale vaid ühe V8 mootoriga sportauto, siis võib see vabalt Portofino olla. Väga oluline osa auto võlust on muidugi jumala loomingul.
Ferrari Portofino
Mootor | 3855 cm3, V8 turbo |
---|
Võimsus | 592 hj |
---|
Pöördemoment | 760 Nm |
---|
Kiirendus | 0-100 km/h 3,5 sek |
---|
Tippkiirus | 320 km/h |
---|
Kütus / CO2 | 8,7 l/100 km / 245g/km |
---|
Kaal | 1664 kg |
---|
|