Sõitsin viimase Audi Q5-ga ega oska selle kohta midagi huvitavat öelda. See on kenasti valmistatud karp, mis maksab natuke raha, tekitab natuke emissiooni ja ausalt öeldes kasutaksin ma pigem Uberit.
Ei, päriselt. Kes ärkab hommikul ja higistab nagu düslektik enne õigekirjaeksamit, sest õige pea peaks tema värava ette saabuma uhiuus Q5? Milline laps kleebib sellise auto plakati oma magamistoa seinale? Kes rehkendab peas, kui palju selle pagana asja endale lubamise nimel tööd peab rabama ning jõuab siis järeldusele, et see on tõesti vaeva väärt? Mitte keegi. Sellist autot ostetakse samal põhimõttel nagu nõudepesuvedelikku. Ja kes tahaks lugeda 1200 sõna kerge värskenduse läbinud Fairy kohta?
Enne veel, kui oma jutuga edasi lähen, tahaksin märkida, et ma vihkasin selle mootorit. Volkswageni Dieselgate’i järgne kaheliitrine turbo on tõenäoliselt igavaim võimsusallikas, mis ühele autole iial paigaldatud. See mootor on umbes sama põnev nagu pesumasinal. Ses mõttes, et tähele paned sa seda ainult siis, kui miski läheb viltu. Mida sa oma Audis kahtlemata loodad, sest siis tekib vähemalt ettekääne Uber tellida. See vähemalt lõhnab huvitavalt. Ja tuleb tavaliselt koos ebatavalise maailmavaatega.