Aastaid tagasi arvustasin The Sunday Times’ile Bugatti Veyronit. Kirjatükk sai õige nõretav. Maalisin pilte sellest, kuivõrd keeruline on 380 km/h minevat autot ainuüksi stabiilselt teel püsivaks disainida ning kuidas isegi õhk selliste kiiruste juures jalgu kipub jääma.
380 km/h tugev tuul lükkaks ümber New Yorgi pilvelõhkujad. See laastaks oma teel kõik. Ometi pidi Veyron suutma sellise tuulega toime tulla isegi juhul, kui tema roolis istub keegi, kelle oskused piirduvad tagurdades rooli keeramise ja “Anna teed” märgi tundmisega.
Imetlesin Veyroni inseneritööd – sel oli jahutuseks kümme radiaatorit – ja jõudsin järeldusele, et kiiruse ja sisepõlemismootori vastu suunatud vendetta tõttu ei näe me enam iial midagi sarnast. Kellelegi pole lihtsalt isu midagi säärast ette võtta. See oleks liige keeruline – ja mitte üksnes poliitiliselt, vaid ka inseneriteaduslikult.