Autofirmade juhtimise juures on üks suur häda – ükski osakond ei tee talle usaldatud tööd päris lõpuni. Mis teeb uue auto turule toomise muidugi erakordselt keeruliseks.
Kujutage nüüd ette: sina oled boss, kes helistab disainiosakonda. Küsid, kas nad on uue auto välimuse välja nuputanud ja sealt vastatakse: “Anna meile veel kaks nädalat.” Annad need kaks ja helistad mootoriosakonda, kust öeldakse, et neil on vaja ühte nädalat. Oled sellegagi nõus, aga see lükkab disainiosakonna muidugi kohe uute lahendusteni, mille tegemine nõuab miskipärast kolm nädalat. Ja kui kõik see viimaks tehtud, helistavad vedrustuse mehed ja teatavad: “Kuule, anna meile veel 24 tundi.”
See ei lõpe kunagi. Nii peadki lõpuks sina – sest sa oled ikkagi boss – haarama tehase sisetelefoni ja teatama: “Teie kõik. Astuge CAD/CAMi juurest eemale. Andke meile, mis teil valmis on, ja see lähebki tootmisesse.” Seega koosneb auto, mille mina ja sina soetame, paratamatult osadest, mis pole nii head kui võinuks olla, kui aega jagunuks pisutki rohkem.