Mazda ja Nissani suured uudisdžiibid võivad maksta vastavalt üle 60 000 ja 50 000 euro. Mõlemad on moodsast tehnikast pungil ja mõlemal on üks ühine suur puudus.
Mazda CX-60 on margi esimene pistikhübriid ning kõige suurem ja kallim auto Euroopa mudelivalikus. Baashind 52 990 eurot võib tunduda kõrge, aga noobelkonkurendid on veel kallimad ning pealegi pakub Mazda selle raha eest palju: CX-60-l on rikkalik varustus, võimas mootor (kokku 241 kW ehk 327 hj) ning 17,8 kWh aku, millega saab teoreetiliselt elektriliselt sõita kuni 63 kilomeetrit.
Mazda kõrval tundub Nissani uus (mitte 100% elektriline) tippmudel X-Trail esimese hooga suisa odav. Baasmudeli eest küsitakse 35 500 eurot ja kui lepite esiveo ning poolhübriidiga, on see igati hea diil. Ent Nissani hinnalagi küünib üle 50 000 euro ja selle eest saate juba auto, mille nimi – Nissan X-Trail e-Power e-4orce – mitte kellelegi meelde ei jää. Kui valida keskmine varustus, lisandub sellele N-Connecta. Oeh. Meie autol oli siiski Tekna ehk kõige parem varustuspakett ning kui sellele juurde osta näiteks 1200-eurone kolmas istmerida ja kahevärviline „premium-värv“, kerkibki arve üle 50 000 euro.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs kaheksa Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8,99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 24, detsember 2022
Kõik selle ajakirja lood