Sõltumatu sõiduproovi esimene eeldus on erapooletus, see aga ei tähenda, et testisõidule minnes ei oleks isiklikke ootusi ja emotsioone. Tunnistan – ma tahtsin, et Zafira mulle meeldiks. Isiklik suhe Opelitega sai selgeks Insignia loos, aga lisaks on mul küljes ka mahtuniversaali või üldiselt suure auto kiiks.
Minu ideaal-garaažis oleks Alfa Romeode ja teiste eksootide vahel kindlasti ka mõni 7+ kohaline sõiduk, kuhu linnast välja sõites toppida kõik (mitte)vajalik kraam. Ma olen liiga laisk, et planeerida ette, kas lastel läheb tõukerattaid vaja või ei, kas me läheme kodust ära kaheks või viieks päevaks ning vaadates käimasolevat suvelaadset toodet, siis garderoobist peab kaasas olema nii rannariie kui ka talvejope. Samuti eelistan näiteks telgisööbimisele autosmagamist. Seega – ruumi peab olema.
Zafira koges Setumaad
Just seepärast ma ootasin rõõmuga nädalavahetust Setumaal koos Opel Zafiraga. Proovisõidu auto tuli Ungarist ning oli kookospähklipruun ja heleda sisuga, mootoriks 99 kilovatine 1,6 liitrine diisel ja käigukastiks manuaal. Mootori puhul ei osanud miskit halba kahtlustada, sest tänapäevased “mikromootorid” on suudetud päris äkiliseks turbotada, aga sellest hiljem.