Lexus LS 500h peamiseks konkurentsiks lukssussedaanide maastikul jääb kindlasti raudne saksa kolmik: Mercedese S-klass, BMW 7. seeria ja Audi A8. Kirjade järgi olen ma bemmiusku ja sakslaste vastu pole mul üleüldse kunagi midagi olnud.
Tõtt-öelda ei arva ma isegi, et LS kuigi paljudel juhtudel Saksa kolmikut asendada suudab. Mitte seetõttu, et ta kuidagi kehvem oleks. Tippvarustusega mudelite puhul on pisikesi nüansse niivõrd palju, et totter tundub välja tuua, et Lexuse puhul jääd sa näiteks erinevalt Mercedesest ilma käetoe soojenduse funktsioonist – kohutav, eks?
Sakslased on lihtsalt väga mugav ja turvaline valik, nagu must ülikond. Näeb klassikaliselt ilus välja, täidab oma eesmärki, aga jääb kohati igavaks. Lexus pakub mustadele ülikondadele tasakaaluks midagi tavatumat ja julgemat, mis nõuab edukaks väljakandmiseks pisut enam iseloomu.
Kui leiad, et oled valmis selle mugavustsooni piiri ületama ja kannatad viisakalt välja Toyota naljad, siis on Lexus kindlasti väärt valik.
Tõsiasi, et Lexusele omaselt ei saa LS-i soetada diiselmootoriga, on vägagi tervitatav, sest päris mannetu on näha linnapildis plärisevaid luksusklassiautosid. Kui sa juba ostad luksusauto, siis ole hea ja kanna see kenasti välja ka, igas mõttes.
Fotode autor: Paula Johanna Adamson
Jah, osta,
sest sakslased on küll mugavad ja turvalised valikud nagu must ülikond, aga Lexus pakub mustadele ülikondadele tasakaaluks midagi tavatumat ja julgemat.
Lexus LS500h
Mootor | 3,5 liitrine V6 hübriid |
---|
Võimsus | 354 hj |
---|
Kiirendus 0-100 km/h | 5,5 sekundit |
---|
Kütusekulu | 7,1 liitrit |
---|
Hind | Proovisõidu auto hind 130 900 eurot, baasmudeli hind 96 900 eurot |
---|
|