Küll aga tunneb uustulnuka juba kaugelt ära “neerude” järgi, mis sellel mudelil on peapeale pööratud, muutes esiosa palju võõramaks, ent mõjudes omamoodi agressiivselt. Ühtlasi on Hofmeister kinki kõrvale paigutatud BMW embleem, mida võis viimati näha 1970ndate kupeemudelitel.
Detailid, mis rõhuvad X2 püüdlustele sarnaneda kupeedele, jätkuvad ka sõidu ajal. Tegu on linnamaasturi kohta küllaltki järsu iseloomuga tegelasega, kes meenutab tõepoolest paljuski mu enda 2003. aasta kupeed. Aga ei ole ma kindel, kas see on tingimata positiivne nähtus.
Proovisõit sattus päevale, mil maha oli sadanud üks viimastest paksematest lumekihtidest ja siin-seal oli sõiduteede rööbaste keskel veel karget lobjakat, mis häälekalt end vastu auto põhja pekstes pidevalt meelde tuletas. Jah, mu kupee puhul on täpselt niisamuti, ent linnamaasturi laadsest autost poleks ma seda osanud ega tahtnud karta.
Proovisõiduks kasutatud auto näol oli tegu nelikveolise 2,5-liitrise diiselmootoriga, mille jõuallikast on välja võlutud 170 kilovatti. Nelikvedu käib antud mudeliga kaasas hetkel justnimelt diiselmootoritega ning muudel juhtudel on tegu esiveoliste tegelastega.
Sisust rääkides tuleb tõdeda, et X2 interjöör sarnaneb kõigi samaealiste BMW-de sõiduruumile ning igale vähegi seda marki austavale inimesele on see kodune, meeldiv ning kasutajasõbralik.