Piaggio Porter toimetab tänu väiksusele koorma kohale kas või mööda pargiteed ning teeb seda vaatamata ottomootorile odavalt, sest põhikütus on LPG.
Nagu iga naela jaoks on oma haamer, on ka iga koorma jaoks vastav veok ehk pisikese Piaggio Porteri olemasolule on igati loogiline põhjendus, sest tonnikest peenramulda pole ju mõttekas vedada kolmeteljelise Scaniaga.
Itaalias toodetav pisiveok põhineb osaliselt Hiina Fotonil, kuid seda on Euroopa jaoks igakülgselt parendatud. 164 cm laiune kabiin on arusaadavalt kitsuke, kuid kaks väiksemakasvulist mahub sinna rahuldavalt. Juht peab küll leppima sellega, et rooli asendit seada ei saa ja pisikesed pedaalid on talla all libedad, kuid samas on varustuses koguni vihmaandur.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 23, detsember 2022
Kõik selle ajakirja lood