Porsche Macani muutub tulevikus elektriliseks, see on nüüdseks juba kindel. Aga enne seda saabus veel üks mudelivärskendus ja Porsche viimane sisepõlemismootoriga kompaktne sportmaastur peab ju hea olema?
Macani puhul on tegu siiani sisuliselt esimese põlvkonnaga, mis olnud turul lausa seitse aastat ja praegune mudelivärskendus on juba kolmas. Välimuselt on erinevused minimaalsed, kuna 2019. aastal jõudnud värskenduskuur muutis esi- ja tagatulesid märgatavalt. Seekord on muudetud pisut esi- ja tagastangesid ning standardvarustusse on tulnud Sport Design peeglid ja dünaamilised LED esituled.
Jõuallikate mõttes kaob valikust Turbo mudel, seega GTS’i puhul on tegu võimsaima Macaniga, mida praegu osta saab. Samas on võimsus eelmise Macan Turboga samal tasemel ehk 440 hobujõudu.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.