Jah, C3 on lõhestava välimusega. See eristub, kuid ei ole kindlasti kõikidele sobilik. Ilmselt üheks suurimaks murekohaks on mitmete potentsiaalsete ostjate jaoks külgedel olevad plastikpaneelid, mis olenevalt maitsest on kas parim asi, mis iial auto juurde lisatud on, või kõige jubedam.
Muide, need paneelid on külgedel selleks, et keegi auto värvi parkimisplatsil oma uksega ära ei kriibiks või kitsas kohas manööverdades ustele ebavajalikke kriime ei tekiks. Kui keegi on kunagi Prantsusmaal ilma mõlgita autot otsinud, siis on üsna selge, miks just Citroën sellise lahenduse kasutusele võttis.
Kummaline välimus teeb autos istumise mõnusaks
Liikudes C3 sisse võib juhti tabada positiivne üllatus: seal on hämmastavalt palju ruumi. Seda muidugi vaid esiistmel ning tagapingis istujad peavad, nagu sellises suuruses autode puhul ikka, leppima üsna kitsa jalaruumiga. Eesistmel on aga lust olla: auto tundub ääretult avar, seda nii laiuses kui ka kõrguses ning ka pikemat kasvu inimesel ei tule lamavale politseinikule lähenedes selga küüru tõmmata, et pead mitte vastu lage ära põrutada.
Avaras salongis on aga suur puudus millestki, mida leiab ohtralt igast autost: nuppudest. Citroën on iga tehnoloogiafänni unistus, kuna kõige saab kontrollida puudetundlikult ekraanilt ning lisaks roolinuppudele leiab autost vaid neli füüsilist nuppu ning raadio heli reguleerimise nublaka. Kõik muu, kaasa arvatud kliimakontrollid, leiab puutetundlikult ekraanilt.
Ühest küljest on tegu igati korraliku süsteemiga, kus õige asja üles leidmine pole kuigi keeruline. Siiski on see aeg-ajal pirtsakas ning ma ei tea siiani, kuidas mul õnnestus tööle saada Apple CarPlay, kuna ühel päeva otsustas see mitte töötada, kuid teisel päeval töötas ilma ühegi probleemita. Samuti on nutilahendustel veel pisemaid probleeme, nagu kohatine venimine ning ülekatted, mis varjavad ekraanil oleva olulise sisu.