Uuenenud Lexus ES-iga oleme sõitnud, aga välismaal. Nüüd on auto ka Eestis kohal ja panime ta proovile ka meie põhjamaises kaamoses. Lexus näiteks reklaamib, et nüüd on ka ES’il eriti head tuled ja auto on veelgi vaiksem. Täpselt see, mida lõputus pimeduses vaja.
Demoautol oli varustus F-Sport S, mis nime järgi justkui annaks teatud lubadusi. Unustage ära. Lexus ES300h on noobelklassi sedaan, kus sportlikkus ei ole karakteristikute hulgas isegi mitte esikümnes.
Tõsi, F-Sporti mudelitel on küll adaptiivne vedrustus, mille olemus sõltuvalt sõidurežiimist natuke muutub, aga sellest pole mingit kasu, kuna kapoti all asub jätkuvalt vaid 2,5-liitrine bensiinimootor, mida toetab elekter, kuid kõik see istub variaatorkasti küljes. 160 kilovatti (218 hj) võiks väikeklassi sportlikus luukpäras olla täitsa naksakas, aga ES on luksusauto, rohke naha ja varustusega ning transpordiameti andmete järgi tühimassiga 1803 kilogrammi.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 49, detsember 2021
Kõik selle ajakirja lood