Mõnikord autodega lihtsalt satub sedasi, et üks erakordselt positiivne omadus jätab kõik muu varju, võimaldades isegi teatud kitsaskohtade juures silma kinni pigistada. Audi RS 3-ga seda hirmu ei ole. Mõistagi hiilgab kuulus viiesilindriline siingi üle kõige, kuid kompaktauto ülejäänud omadused pole sugugi vähem kaasakiskuvad.
Ilmselt kõlab see raskesti usutavalt. Pakume sellele viiekordset tõestust, sest Ingolstadti kompaktsportlane esineb ühemõtteliselt hindele viis – kui üks „pisiasi“ välja arvata.
Mootor
Vaid võimsus loeb! Peaaegu oleks tegu nagu väikse pettumusega, et Audi RS 3 jätkab „kõigest“ 400 hobujõuga nagu eelkäijagi. Kuid igasugune pettumus hajub esimeste meetritega. Kuna edaspidi pumpab turbolaadur 1,6-baarise rõhuga (siiani 1,3 bar) õhku viide põlemiskambrisse, saabub maksimumpurakas 250 p/min varem. Samaaegselt suurenes pöördemoment 20 Nm võrra ümmarguse 500-ni, kuid see on saadaval 550 p/min võrra kõrgematel pööretel kui eelkäijal.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 1, jaanuar 2022
Kõik selle ajakirja lood