Cupra tihe uute ja uuendatud mudelite aasta lõpeb linnadžiibiga Terramar. Välja näeb see lahedam kui Volkswageni ja Škoda analoogid, sisu on väga sarnane.
Cupra suund on sportlikkus ning vähemalt teoorias proovitakse sama joont hoida Terramariga. Praktikas pole linnadžiip ju spordi tegemiseks kaugeltki kõige sobivam autotüüp, kuid neid ostetakse, nii et mis jääb Cupralgi üle muud, kui neid pakkuda. Pealegi on Formentor näidanud, et linnadžiip võib olla tipp-topp valik ka sellele juhile, kes tahab sõita vähe äkilisemalt.
Terramar kasutab sama platvormi ja tehnikat nagu juba tükk aega müügil olevad Volkswagen Tiguan ja Škoda Kodiaq, kuid näeb neist mõlemast parem välja. Teravamad jooned, rohkem volte, sihvakam kuju ja paremad proportsioonid. Näiteks on Terramar laiem ja madalam kui Tiguan. Vähemalt disaini mõttes on olemas konkreetne argument, miks eelistada just Cuprat.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 20, oktoober 2024
Kõik selle ajakirja lood