KGM-i, endise Ssangyongi elektriauto Torres EVX ahvatleb suure aku ja madala hinnaga. Kuidas on sõiduomadused ja kasutusmugavus?
KGM peab oma tausta oluliseks: nimi on meile veel võõras, kuid Ssangyongi järglasena soovitakse eristuda võimsa lainena saabuvatest Hiina elektriautodest. Meile jõuab Torres EVX enamikust neist varem, kuid paljudel teistel Euroopa turgudel müüakse juba kümmekonda Hiina marki.
Visuaalselt erineb Torres nii Hiina kui ka kõikidest teistest autodest. Huvitav on see, et kuigi paljud detailid tulevad ette Jeepilt, Fordilt ja veel mõnelt kolmandaltki margilt, näeb tervik välja küll omapärane, aga pigem atraktiivne ja ehk isegi ilus, mitte veider nagu paljud vanemad Ssangyongid. Kes tähelepanelikumalt vaatab, leiab mõnestki kohast Lõuna-Korea lipu motiivi. Kui ei leia, otsige näiteks eesmise registrimärgi kõrval olevatelt tumedatelt plastruutudelt.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 6, aprill 2024
Kõik selle ajakirja lood