Uus E-Transit sarnaneb nii väljast kui ka seest diisel-Transitiga, kuid sõidab väga sujuvalt ja ka kaubaruum on suur.
Alles märtsis tootmisse läinud Ford E-Transit pakub mõndagi uut, mida kahetonnise kandevõimega elektrikaubikute segmendis veel polnud. Esmalt hakkavad silma Fordi võimsad elektrimootorid, mis kilovattide poolest jätavad põhilised Euroopa rivaalid kaugele selja taha. Nn lahjem E-Transit teeb 135 kW, võimsam suisa 198 kW. Näiteks Eestiski müüdavad Volkswagen e-Crafter ja Citroën e-Jumper pakuvad vastu 100 ja 96 kW.
Aku mahutavuse ja sõiduulatuse poolest kuulub E-Transit samuti parimate sekka. Auto on varustatud 68 kWh liitiumioonakuga, mis lubab ühe laadimisega sõita kuni 317 kilomeetrit. E-Crafter jääb 36 kWh akuga kaugele maha (sõiduulatus 173 km NEDC, mitte WLTP), Citroëni odavamale elektrikaubikule pakutakse 50 kWh, kallimale aga suisa 75 kWh akut, millega „prantslane“ sõidab Fordist isegi kaugemale – 330 kilomeetrit.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.
7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, mai 2022
Kõik selle ajakirja lood