Ford sai elektrimootoriga kaubiku valmis hiljem kui näiteks Mercedes-Benz ja Volkswagen ning seega pole eriline üllatus, et kauem tehtud väikeveok sai ka etem kui konkurentide omad.
Küllaga kereversioone (kolm furgooni pikkust ja kaks kõrgust, tava- ja topeltkabiin ehk lastiruumimahtu 7,2–15,1 m3, lisaks raamauto) ning üksjagu mootori võimsust (184 või 269 hj) teevad valiku päris laiaks, kuid samas aku suurust valida ei saa: kõigile peab kõlbama 68 kWh netomahutavusega liitiumioonaku.
Elektri-Transit on tagaveoline, sest põhja alla monteeritud akust voolu saav jõuallikas on kokku ehitatud tagasillaga. Tänu sellele on manööverdusvõime hea, sest juhtrataste pöördenurka ei piira veovõlliliigendite liikuvusvõime.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 7, aprill 2023
Kõik selle ajakirja lood