Eestisse jõudis lõpuks Fordi esimene masstootmises elektriauto Mustang Mach-E. Sõitsime sel puhul LaitseRallyParki, et tutvustada vastvalminule üht tema esivanemat, Ford Model T-d, mis veeres tehasest välja täpselt 100 aastat varem.
Mach-E ei saavuta kindlasti Model T tootmisarvu (üle 15 miljoni), samuti ei ole see kättesaadav ja soodne sõiduk, millega kogu maailma autondus ära elektrifitseerida. Märgiline on see auto aga igal juhul, sest tähistab ka Fordi jaoks punkti, kust tundub, et tagasipöördumist ei ole: plahvatuste asemel kapoti all hakkab autosid edasi viima elekter.
Tegelikult sobiks siia isegi paremini uus Ford F-150 Lightning ehk elektriline pikap, mis jõuab peagi Ameerika teedele. 14. põlvkonnani jõudnud F-seeriat on müüdud üle 40 miljoni ning seda võib rahumeeli pidada Ameerika rahvaautoks, samamoodi nagu seda oli omal ajal Model T. Kuna aga elektripikapi ametlikult Eestisse jõudmine on pigem kahtlane, jääb see esialgu vaid mõtteks.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 13, juuli 2022
Kõik selle ajakirja lood