Fordi ja Volkswageni koostöös loodud keskmist mõõtu kaubikud Transit Custom ja Transporter on Fordi-nimelise versiooni proovisõidu põhjal otsustades paremad kui kunagi varem, sest kaks pead on ikka kaks pead.
Euroopa menukaim kaubik Ford Transit Custom oli ka senise põlvkonnana hea juhitavuse ja varustuse, mugava kabiini ning mahuka furgooniga, kuid uus sai veel parem. Kuna auto tuli vaatamata Volkswageni osalusele vägagi Fordi nägu, siis pole ime, et esimesena, umbes aastase edumaaga, jõudis see meil ka müügile Fordina.
Kaubik (saadaval on ka kuni 9-kohaline pisibuss Tourneo Custom) on tänu sõltumatule tagavedrustusele erakordselt mugava küüdiga isegi tühjalt sõites, samas kui kandevõimet on üle tonni. Valikus on käsi- ja väga sujuvalt töötav 8-käiguline automaatkäigukast ning koos viimasega saab autole tellida ka nelikveo (lisatasu umbes 3000 €).
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 9, mai 2024
Kõik selle ajakirja lood