Värskelt valminud Opel Astra GSe püüab mudelivalikus täita kahte rolli: olla ühtpidi keskkonnasäästlik ning samas kanda dresse ja tosse sportlike saavutuste huvides. Kas õnnestub?
Uue Astraga oleme juba sõitnud ja selle kohta oma arvamuse avaldanud: uue mudelina moekas ja visuaalselt atraktiivne, aga päris klassi liidriks ei õnnestunud tõusta. Ühe miinusena kurtsime ruumikuse üle, aga ka kolmesilindriline mootor kipub eriti just koos start-stoppsüsteemiga rabistama.
Siin tulebki välja Opel Astra GSe laetava hübriidi suur eelis ning vähemalt proovisõidu põhjal pole mootori pärast põhjust enam kobiseda.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 4, veebruar 2023
Kõik selle ajakirja lood