Jeep Compass on läbi käinud pika tee ja muutunud kräppautost täitsa konkurentsivõimeliseks, oma näo ning iseloomuga linnadžiibiks. Hiljuti uuendatud versioon laseb läbi vaid paar eksimust.
Jeepi tunnusmärgiks on ikka olnud ägedad maastikuautod, kuid suurte ja võimekate Wrangleri ja Grand Cherokee kõrval on Euroopas juba aastaid müüduim mudel hoopis Compass. Auto, mis kunagi alustas odava, koleda, januse ja vist küll igas mõttes kehvana.
Teine, alates 2017. aastast müüdav Compassi põlvkond oli märksa parem, kuid siiski üsna märkimisväärsete puudustega. Nüüd seda mudelit värskendati ning peamised uudised puudutavad sõitjateruumi, (ohutus)varustust, vedrustust ja disaini.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 47, detsember 2021
Kõik selle ajakirja lood