C4 X ühendab Citroëni hinnangul „elegantse fastback’i, modernse linnadžiibi ja ajatu neljaukselise” eelised. Teisisõnu on tegu vähemalt kere poolest tõesti erilise autoga.
Näeb välja nagu moodsa aja linnadžiip citroënilikus võtmes, aga tegelikult on hoopis sedaan … Miks küll, on täitsa loogiline küsimus, sest teised sarnased autod on kõik luukpärad – hea põhjusega pealegi, sest luukpärakere on praktilisem kui sedaankere.
Vastuse leiab Citroëni soovist võtta koht sisse uutel turgudel ning laiendada tegevust seal, kus praegu eriti hästi ei lähe. Türgi, Lähis-Ida, Aafrika – neis piirkondades peetakse tihtipeale just sedaani soliidseks valikuks ning selle keretüübita pole mõtet üritadagi. Niisiis vaadatakse ida ja lõuna poole ning ühtlasi proovitakse sama autot müüa ka Euroopas.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs kaheksa Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8,99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 3, veebruar 2023
Kõik selle ajakirja lood