Renault’ uus elektriline Kangoo sai mitmeid nutikaid lahendusi väikese kaubiku efektiivsemaks kasutamiseks. Elektriline Master suudab aga korraga viia kohale palju või väga rasket kaupa.
Elektriline Kangoo on turul olnud juba kümme aastat. Äsjase mudeli puhul on selgelt näha, et Prantsuse insenerid kogusid selle aja jooksul hulga teavet väikekaubiku omanike vajaduste kohta ning rakendasid neid ka uue Kangoo Van E-Techi ehitamisel.
Uut elektri-Kangood saab lühema ja pikema kerega, mille kaubaruum on vastavalt 3,9 või 4,9 m3. Väliselt on aga huvitavaim uuendus ilma kõrvalistuja uksepostita lahendus: auto parempoolsele küljele tekib esiukse ja tagumise liugukse avamisel 1,45 meetri laiune laadimisava. Suurde avasse saab omakorda paigaldada sissetõmmatava kandepinna.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 16, august 2022
Kõik selle ajakirja lood