Pealkirjas pole tegemist ajakirjandusliku liialdusega, vaid on viide sellele, et uus Multivan T7 on seekord ehitatud samale põhjale mis Volkswageni sõiduautod, nende hulgas ka Golf. Kas see teeb bussist sõiduauto?
Inimesed, kellel on lapsi rohkem kui kolm, teavad, et praktiliste ja igapäevaselt mugavalt kasutatavate autode valik kahaneb drastiliselt ja seda eriti Euroopa turul. Linnamaasturid ja üksikud turule jäänud mahtuniversaalid võivad pakkuda küll kolmandat istmerida, aga enamjaolt on see ahtake ning sööb ära viimsegi pagasiruumi.
Järgmine variant on pöörata pilk Ameerikasse ning osta kas Chrysler Pacifica, mida ka Eestis ametlikult müüakse, või siis sinna turule toodetud Toyota Sienna, Honda Odyssey või Kia Carnival. Kõik need on mahukad autod, kus keskmise istmerea vahelt saab mugavalt minna kolmandasse ning kõik istekohad on võrdselt ruumikad. Või siis kolmas variant ehk Euroopa turu väikebussid näiteks Peugeot’lt, Opelilt, Mercedeselt või Volkswagenilt?
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 6, märts 2022
Kõik selle ajakirja lood