Prantsuse autotootjatele meeldib riskida, isegi kui see ennast enamjaolt ära ei tasu. Kui teistel sealsetel firmadel on pigem üksikud omamoodi sõidukid tavaautode vahel, siis Citroënil tundub seikluslikkust alati rohkem olevat.
Rollerilaadne Renault Twizy või keskmootoriga Clio, kummaline sportkupee Peugeot RCZ või lükandustega 1007 ning muidugi viimase aja üks nunnumaid neljarattalisi Citroën Ami – need näited on sellest sajandist, aga ajas tagasi minnes leiab neid mitu korda rohkem.
Viimase kümnendi kestel on Peugeot disaini ja olemuse poolest liikunud natuke kallimasse klassi, Renault’ valikus on rikkalikult tavalisi ja mõistlikke linnamaastureid, aga Citroën katsetab jätkuvalt selliste autodega nagu eelmise põlvkonna polsterdustega C4 Cactus, uus ja omamoodi kupeelik linnamaastur C4 või siis täiesti uus C5 X.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.
7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 6, aprill 2022
Kõik selle ajakirja lood