Scania loodab elektriveokite müügile hoo lõpuks sisse saada, lisades aina uusi versioone, aga sel teel on ka takistusi endiselt palju.
Scania elektriveokite versioonivaliku laius on juba võrreldav diiselautode omaga: viit sorti kabiine (L-, P-, G-, R- ja S-seeria), rattavalemid 4 × 2, 6 × 2 ja 6 × 4, teljevahesid vahemikus 3250–6350 mm, täismass kuni 74 t …
Ka mootori- ja käigukastikomplekte leidub igaks elujuhtumiks ehk kahekäigulise ülekandega EM C1-2 (210 ja 240 kW ehk 280 ja 320 hj), neljakäiguline EM C1-4 (270, 300, 330, 360 ja 400 kW ehk 360–540 hj) ning tipmisena kuuekäiguline EM C3-6 (400 ja 450 kW ehk 540 ja 610 hj). Jõu väljavõtt võib olla elektriline, elektromehaaniline või mehaaniline.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 2, jaanuar 2025
Kõik selle ajakirja lood