Toyota mudeliritta lisandus uus linnamaastur, mis on pärast Avensise kadumist ilmselt kõige praktilisem ja mõistlikumate omadustega auto margi valikus. Paberil ongi kõik hästi, aga kindla peale minek annab mitmes kohas tagasilööke.
Teiste tööd ja otsuseid teha on jube lihtne, sest puuduvad faktid, numbrid ja vastutus ning soovitusi saab anda puhtalt sisetunde pealt. Sestap tundub kummaline, et selline potentsiaalne müügihitt alles nüüd valikusse ilmus. Oli ju Avensise kadumine rahvuslik tragöödia ja toona üritati selle rolli anda Camryle. Ilmselgelt toimis see ainult taksode arvestuses ja eraisikud pidi valima kas RAV4 või vaatama muid marke. Kohe oleks olnud vaja Corolla Crossi! Miks keegi minult ei küsinud?
Aga nüüd on see siis lõpuks olemas ning meie esimene tutvus tehtud ja proovisõidukilomeetrid Hispaania sooja päikese all sõidetud. Tuleb tunnistada, et tegemist on täpselt sellega, mida nimi ütleb – Corolla, aga suurem ja kõrgem. Ei midagi rohkem, ei midagi vähem. Aga võiks olla rohkem.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 21, november 2022
Kõik selle ajakirja lood