Toyota RAV4 on aastaid olnud Eestis müügitabelite kuningas. Abiks muidugi kuulumine populaarsesse autoklassi, margi hea maine ning võrdlemisi soodne hind. Kas lisasutsakas elektrit ja võimsust on karmi hinda väärt?
Sportlikkus pole kunagi olnud RAV4 tugev külg. Seni piirdus mootorivalik tavalise 2-liitrise või 2,5-liitrise bensiinimootoriga koos hübriidtehnoloogiaga. Võimsust vastavalt 175 ja 218 hobujõudu, parim aeg 0–100 km/h 8,1 sekundit. Piisav, aga ei midagi märkimisväärset. Seega võiks müügihiti natuke kärmem versioon hobujõulembeses maailmas ju toimida küll. Aga kuidas seda saavutada?
Muidugi elektri abil. Nii sündiski RAV4 Plug-in Hybrid, mille võimsus 306 hj ja kiirendusaeg 6 sekundit. Märgatav edasiminek, eriti arvestades auto massi kerkimist u 250 kg võrra. Boonusena tuleb kaasa kuni 75 kilomeetrit puhtalt elektrilist sõiduulatust, linnas lausa 98 km.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 30, august 2021
Kõik selle ajakirja lood