Kia linnamaasturite valikus sai ka Niro lõpuks täiesti uue põlvkonna ning loomulikult kuulub sellesse elektriversioon. Kas praeguses palju tihedamas konkurentsis on Nirol veel trumpe varrukas?
Kõigile neile, kes tahavad Saksamaa kiirteedele kiirusepiiranguid ning igasuguse kihutamise ärakeelamist – käed eemale Autobahn’ist! Kus me siis saaksime edaspidi mõistlike pereautode tippkiirust katsetada? Tarbijal jääb oluline info ju niimoodi saamata ja me ei teagi, kas tootja andmed vastavad tõele või mitte. Selgus, et Kia tõtt ei rääkinud, aga sellest juba natuke allpool.
Niro on Kia linnadžiibihierarhias Sorento ja Sportage’i järel kolmandal kohal, aga sellest hoolimata ei saa seda kindlasti väikseks nimetada. 4,4-meetrise auto teljevahe on tervelt 2,7 meetrit, mis tähendab, et täiesti vabalt mahub tagumisele istmele laiutama ka täiskasvanu. Pagasiruumi on ka piisavalt, aga see sõltub juba jõuallikast.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs kaheksa Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8,99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 13, juuli 2022
Kõik selle ajakirja lood