Järgmisel kevadel müügisaalidesse jõudev kolmanda põlvkonna HR-V erineb praegu pakutavast autost paari põhimõttelise omaduse poolest. Esiteks, nagu Jazz ja CR-V juba ette on näidanud, saab seda Euroopas ainult hübriidajamiga. Ajam pärinebki Jazzilt, ehkki on pisut võimsam. Teiseks näeb HR-V hoopis teistsugune välja ja kolmandaks on senisest palju ruumikam.

Ühe suurema plussina saabki välja tuua sõitjateruumi mahukuse ja üldplaanis ka praktilisuse. Nagu mitmel mudelil varem asub kütusepaak esiistmete all ja see annab rohkem võimalusi auto tagumise osa konstrueerimisel. Nii on HR-V reisijatele suisa hämmastavalt ruumikas – jalaruumi poolest kindlasti selle klassi tipp.
Pearuum sama avar pole, aga puudu seda ka ei jää. Lisaks on ikka olemas ka Honda nn maagilised istmed, mis tähendab, et istmepadja saab üles tõsta ja tekitada teise suure pakiruumi. Ilusa terviku rikub kahjuks väike tavapakiruum. See on sõltuvalt varustusest vaid 304–319-liitrine ehk jääb väikeauto tasemele.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs kaheksa Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8,99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 42, november 2021
Kõik selle ajakirja lood