Subaru tõi välja Foresteri uue põlvkonna, kuigi pilte ning andmeid vaadates on seda päris uueks pidada raske. Kas karmil rohepöörde ja automaksu ajastul suudab Subaru oma edu Eestis hoida?
Eesti ostjate Subaru-lembust ei ole suutnud aastaid kõigutada ei suur kütusekulu, veider disain ega keskpärane dünaamika. Seda Jaapani marki on esimese 10 kuuga müüdud näiteks rohkem kui Hyundaid, Nissanit või Citroëni ning on öeldud, et kui võtta välja suhtarvuna „autot inimese kohta”, siis Eesti on Subaru jaoks globaalselt kõige edukam turg. Forestere on meie teedel liikvel ligi 5000. Miks see nii on?
Esimese asjana kindlasti raskete teeolude auto kuvand, mida Subaru pidev nelikvedu ja väga hea kliirens ka kinnitavad. Nii Outback kui Forester on mõistliku suurusega, väga rikkalikult varustatud ka odavamas varustusastmes ning hind on seejuures väga mõistlik.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 24, detsember 2024
Kõik selle ajakirja lood