Ammu on traditsiooniks kujunenud, et pärast Mercedese uue mudeli turuletulekut üllitab majasisene spordiharu AMG sellest suurema võimsusega lustiversiooni. Affalterbachi spordisektsioon timmib seejuures lisaks mootorile ka veermikku, välimust ja aerodünaamikat.
Kui lähiminevikus on töö käinud sageli V-8- ja V-12-mudelitega, siis rohepööre sunnib isegi AMG-d pöörduma elektromobiilsusse. Esimene linnuke, EQS 53, tõestab ühemõtteliselt, et AMG ei vajagi sisepõlemismootorit!
Nagu varemgi tavaks olnud, lendasid autost ka seekord välja algsed mootorid, mis asendati uutega (üks esi-, teine tagateljel). Tänu teistmoodi mähistele, suuremale voolutugevusele ja muudetud juhttarkvarale arendavad need kokku 761 hj ja 1020 Nm, seda nn Boost-režiimis ja kombinatsioonis varustuspaketiga Dynamic Plus. 108 kWh aku jääb iseenesest samaks ning sõiduulatus küündib ka AMG-versioonil kaugelt üle 500 kilomeetri (WLTP).
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 1, jaanuar 2022
Kõik selle ajakirja lood