Renault näitab uue elektrilise Mégane’iga, mida on väärt enam kui kümne aasta pikkune elektriautode valmistamise kogemus.
Oot, Renault’l on ju Mégane olemas, aga mis sellest siis saab? See küsimus tekkis meilgi, kui Mégane E-Tech Electricut nägime. Arvestades Renault’ otsust olla juba 2030. aastaks 100% elektriline, on vastus ootuspärane. Praeguse põlvkonna sisepõlemismootoriga (ja ka pistikhübriidiga) Megane’i tehakse täpselt senikaua, kuni selle põlvkonna elutsükkel läbi saab, ja järglast sellele enam ei tule. Paari aasta pärast jääbki ainult elektrimudel, mida nüüd esimest korda proovida sai.
Tegu on kahe täiesti erineva autoga, mida ühendab ainult nimi. Mégane E-Tech Electric tehti uuele elektriautoplatvormile, mille saavad edaspidi paljud teisedki Renault’ grupi autod, näiteks Nissan Ariya. Auto põhjas on vaid 11 sentimeetri paksune aku ning veavad esirattad.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 4, veebruar 2022
Kõik selle ajakirja lood