Uudismudel ei ole kumbki, aga kuna meie autoparki ilmusid korraga Kia Sportage’i hübriidversioon ja natuke uuenenud Subaru Forester, tundus ainuõige mõte populaarseid linnamaastureid omavahel võrrelda.
Asi, mis on selge ja selles testis proovimisele ei läinud, on Foresteri maastikuvõimekus. Subaru on parem auto juhul, kui elutee viib ebamõistlikult tihti maastikule. Oled sa siis põllu-, looduse- või hoopis ekstreemspordiinimene. Pidev nelikvedu, mitu maastikurežiimi ja pikk kogemus sellel alal on Foresteri tugevad küljed. Ka Foresteri kliirens on tervelt tikutopsi jagu parem ehk 220 mm Kia 170 mm vastu.
Sportlik huvi muidugi tekkis, et kui päriselt paneks mööda mudast metsasihti minema, kas Sportage jääks tõesti kaugele maha või on võimekust siiski rohkem, kui arvame. Paneme selle idee siiski praegu kõrvale ning võrdleme kahte linnamaasturit tavalistes ja sagedamini ette tulevates oludes.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.
7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 12, juuni 2022
Kõik selle ajakirja lood