Toyota bZ4X pole parim elektriauto, aga trumpe on sel küll.
Toyota venitas elektriauto ehitamisega kauem kui teised tootjad ja ega nad selle tõttu midagi kaotanud: enamikul turgudest on elektrisõidukite osatähtsus veel marginaalne. Eestis müüdi näiteks mullu alla 500 elektriauto, seega bZ4X-i klassist oli neid palju-palju vähem. Mitte et siinne turg suure autotootja jaoks mingi näitaja oleks, kuid kindel on, et elektriautode buum on alles ees, mitte käes.
Muide, bZ4X-i nimes näitab 4 just auto suurusklassi, teisisõnu on see umbes RAV4 mõõtu, bZ tähendab „beyond Zero“ ja X, et tegu on maasturiga. Tobe nimi, mis enamikule veel vähemalt lähiajal meelde ei jää. Küll aga jääb ehk meelde see, et edaspidi on oodata teisigi Toyota elektriautosid ja mida väiksem number nimes on, seda väiksem on ka auto.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.