Tegelikult on aga C-HRi sees täitsa tore olla, kui see igavavõitu kellade ja uimase ekraani asi kõrvale jätta. Vähemalt Dynamic- või Luxury-paketi istmed on väga head, mitte liiga pehmed, aga samas piisavalt “ümber”. Käsi saab hästi toetada ja panipaiku jagub ka. Nii tore pole aga see, et nagu jaapanlastel ikka, ei saa istme seljatoe kõrgust sujuvalt rullikuga muuta ja suure tõenäosusega on see kõige õigem kaldenurk ikka seal kahe klõpsu vahel.
Kui väljast vaadates paistab C-HR väike ja rohkem esi-istmeline, siis tegelikult pole C-HR üldse väike ja istmed on tagareas ka. Kusjuures üllatavalt mugavad istmed ning jala- ja pearuumi on ka piisavalt. Ainult et seal taga on suhteliselt hämar ja privaatne, sest aknad on väikesed, aga see-eest tumedad. Mis muidugi mõnel juhul võib hoopiski plusside hulka liigituda.
Jätkates igava autojutuga – pagasiruumi mahub nii mõndagi. Kindlasti rohkem, kui välimuse põhjal võiks arvata. Ilmselt hea tahtmise korral lausa jalgratas või lapsevanker või mõni muu suurem asi.
Sõit: ei õõtsu, tundub väiksem
Kuna C-HRi rattad on suured, siis on sõita väga hea. Vedrustus on selline jäigapoolne keskmine, aga saab väga hästi hakkama ka mitte liiga siledatel teedel. Auto kurvides ei õõtsu ja tundub üleüldse väiksem kui tegelikult on. Ja rehvimüra on pigem vähem kui rohkem. 100-pluss kiirustel oli rohkem kuulda tuulemüra – vähemalt kostis see kusagilt esipiilari juurest, mis võiks ju tähendada tuult. Kui norida, siis rool võiks olla paksem, aga see-eest saab seda soojaks kütta – kui ühe rooli kohta sobib nii öelda.
Autopoolset sõidutarkust jagub ka – radariga püsikiiruse-hoidja, mis jälgib ees-sõitjat, pidurdab seismiseni ja hakkab taas kiirendama; kaamera, mis jälgib nii sõidureas püsimist kui liiklusmärke; leed-tuled, mis automaatselt lähi- ja kaugrežiime vahetavad, pimenurga hoiatuslambid peegliotstes, mis süttivad, kui keegi on nurga taga peidus, ja lõpetades võti-taskus uste avamisega. Luxury-varustusse kuulub ka iserooliv parkimisassistent. Samuti oskab C-HR ise hädapidurdada.