Autotööstuses on aastakümneid omal kohal olnud mudeliperekondade ühtne disainikeel, mis läbiva joonena seob erinevad mudelid margipõhiste disainielementidega terviklikuks kogumiks. Corporate design language on oluline aspekt bränditeadlikkuse kinnistamiseks, ent võib tihtilugu mõjuda morjendavalt, kui su sõiduk meenutab tippmudelit, ent jääb sellele muudelt omadustelt kõvasti alla.
Hiljuti testitud A6 tõestas, et mõnede mudelite puhul töötab see suisa trumpkaardina.
Uus Audi A6 on võrreldes eelmise põlvkonnaga veelgi teravamate kerejoonte ning sihvakama ülesehitusega, pannes A8 enda kõrval tunduma suisa pisut jässakana. Julgemat ning kõnekamat disaini on märgata nii välisilmes kui ka interjööris isegi baasmudelil, ent veelgi tugevamat karakterit annavad autole S-line sportpakett ning Audi Exclusive black pakett. A6 ei ole Audi lipulaeva kõrval sugugi halb alternatiiv ning võrreldes eelkäijaga on mudel teinud meeletu hüppe positiivses suunas.