Oma esimese elektriautoga on lõpuks välja tulnud ka Subaru. Loomulikult on tegemist maasturiga ja veavad kõik neli ratast. Võtsime kaasa veel kaks sama regiooni autot ja läksime mõõtu võtma.
Kes veel ei tea, siis Subaru ja Toyota ehitasid oma esimese globaalse elektriauto koos. Seega on arusaadav, kui teil on tunne, et sellist autot olete justkui juba näinud. Jagatakse nii tehnoloogiat kui disaini. Toyota bz4X-i oleme kahel korral välismaal juba proovida saanud, aga Eestisse jõudis Subaru demoauto esimesena kohale.
Esimene asi, mis neid kolme ühendab, on disain. Kas asi on regioonis, kust need tulevad, aga omamoodi veidrad ja teistsugused on kõik kolm. Nissan Ariya on voolujooneline ulmemuna, Hyundai Ioniq 5 nagu 130% suuremaks tõmmatud luukpära ning Subaru Solterra ei jää oma plastist tiibade ja teravate nurkadega samuti märkamatuks.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, mai 2023
Kõik selle ajakirja lood