Mercedes teeb esmakordselt Audi A4 allroadile konkurendi ja saadab võistlustulle C-klassi All-Terraini – tavamudelist kallima ja väga võimeka nelikveosüsteemiga.
Need „maastikuuniversaalid“ soovivad ühendada praktilisust seikluslikkusega: universaali mahukust džiibi maastikusuutlikkusega. Kõlab ju nagu päris hea mõte. Kuid kaugeltki mitte uus. Juba veerand sajandit on mõni autotootja pakkunud tõstetud vedrustusega nelikveolisi universaale, mida (reeglina) eristavad ka mustast plastist robustsed keremanused. Subaru oli säärase retseptiga 1996. aastal Legacy Outbackiga esimene, kohe järgnesid Volvo ja Audi.
Audi räägib kodulehel A4 allroadi „maastikuvõimetest“, samas kui Mercedes kirjeldab All-Terraini „maastikuversioonina, mis on mugav ka maastikul“. Praegune A4 allroad – esimene põlvkond debüteeris juba 2009 – pakub ametlikult tavamudeli omast 3,5 cm võrra suuremat kliirensit, uus C-klassi All-Terrain aga 4 cm. Igatahes mõõtsime me kõik täpselt üle, sättides eelnevalt paika ka rehvirõhu.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 9, mai 2022
Kõik selle ajakirja lood