Suur hulk kõige pisemaid džiibihakatisi kannab millegipärast lisanime Cross. Nime sarnasusest hoolimata on tegu erinevate sõidukitega.
Tegu pole enam ammugi uudse ideepahvatusega, küll aga siiani toimiva eduretseptiga: et auto hästi müüks, peab see olema tavalisest sõiduautost kõrgem. Mitte suur ega väike, peaasi et kõrgem. Ning väikestegi autode seas on säärased nüüdseks levinud, kandes üllatavalt paljudel juhtudel nime Cross.
Õigupoolest on neid Crosse sedavõrd palju, et kõiki ei suutnudki kokku koguda.
Meie testiseltskond sai aga sellele vaatamata erakordselt kirju. Ja mitte vaid värvi poolest. Nelja džiibihakatise muudki omadused osutuvad juba paberil väga erinevaks. Mootorite poolest on seis näiteks selline: Honda ja Toyota astuvad üles hübriidina ja kasutavad variaatorkäigukasti. Kui kõik teised tulevad kolme silindriga, siis Honda Jazz Crosstar uhkustab endiselt neljaga.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr4
Kõik selle ajakirja lood