Su kontol on ebamõistlikult palju raha. Äriplaan töötas, Inglismaalt tuli ootamatult sulle tundmatu vanatädi pärandus või laenasid sõbrale kunagi osaluse eest start-up’i tegemiseks raha ja ta müüs selle just Google’ile maha. Nüüd on vaja elama hakata.
Otsustad täispangale minna ja osta Porsche Cayenne, sest see on väga kallis, sportlik ja kõik sõbrad saab ka kaasa võtta. Kurb tõsiasi on aga see, et ka kõik teised ootamatult rikastunud inimesed mõtlevad nii. Tulemuseks on, et sul on auto, mis on liikluses sama tavaline kui Toyota RAV4. Luksuslik ja mugav, seda küll. Foori alt minnes näitad samuti enamikele tagatulesid.
Päeva lõpuks on sul aga ülemõistuse kallis linnamaastur, mis sulandub massi ja vau-faktor on võrdne kõige kallima iPhone’iga – varsti on kõigil see olemas ja peagi avastad, et see ei ole ka kolm korda ägedam, kui tavaline telefon.
Citroen C4
Milline on Citroen C4? Justnimelt! Ka kõige autokaugem inimene on kuulnud näiteks Volkswagen Golfi või Ford Focust.
Iseloomutus ja keskpärasus igas asjas ei ole aga praeguse C4 suurim patt. Küll aga see, et seda mudelit toodetakse juba aastast 2010, mis tähendab, et tavalise väike-keskklassi mudelitsükli järgi võttes on tegu juba täieliku reliktiga. Mitmed konkurendid on vahepeal tulnud välja täiesti uue põlvkonnaga ning sellele ka facelifti jõudnud teha.
Ostes selle Citroeni, saad sa kohutavalt tavalise ning moraalselt ammu vananenud auto sama hinnaga, millega konkurendid müüvad uusi, alles esitletud mudeleid.