Kogu V8 jõudu aitab juhtida BMW 8-käiguline automaatkast ja nelikvedu, mis võimalusel siiski tagavedu eelistab. Tulemus? M850i kiirendab 0-100 km/h vaid 3,7 sekundiga – kiiremini kui näiteks V8 või V12 mootoriga Aston Martin DB11. Tippkiiruseks on M850i’l 250 km/h.
BMW teadaandes seisab, et kogu mudeli ehituses on lähtutud ainult tippklassi sportauto sõiduelamuse saavutamisest ja hetkel ei anna auto ühtegi põhjust selles kahelda. Kere ehituses on kasutatud nii alumiiniumit kui ka karbonfiibri ja plastiku (CFRP) segu ning kliendid saavad võimaluse korral veelgi rohkem detaile karbonfiibri vastu välja vahetada.
Võimsuse ja sõiduelamuse jaoks ei ole aga luksuse ega tehnoloogia osas kokku hoitud. Autost võib leida ka heads-up ekraani, juhtmevaba telefonilaadimise (ja NFC-süsteemi, juhul kui tahad autot telefoniga lahti teha), valikulise Bowers & Wilkinsi helisüsteemi ja kõige kitsamad esituled, mida siiamaani ühelgi BMW’l nähtud on.
Samuti ei ole kupeest puudu ka kõik tänapäevased tippklassi juhiabisüsteemid ja isegi süsteem, mis aitab juhil kõige optimaalsemat sõidujoont hoida.
Uus 8-seeria jõuab müügile juba selle aasta novembris ning 840d hind algab 87 000 eurost ja M850i 114 000 eurost.