Kui elektriautode puhul viidatakse harilikult suurima puudujäägina sellele, et nende sõiduulatus ei ole piisav, siis TTÜ vanemteadur Argo Rosin sõnas, et tänapäeval pole mingi probleem panna autosse akut, mille abil sõita üle 500 kilomeetri.
Ta sõnas, et nõrgemate akude senise võidukäigu põhjus on pigem majanduslikku laadi. Otstarbekam on ehitada odavam ja kergem auto, millega saab ühe laadimisega katta ööpäevas läbitava distantsi.
Oak Ridge National Laboratory uuringud näitasid, et autode ööpäevane läbisõit ületab väga harva 160 kilomeetrit. Ameerika Ühendriikides on 90% päevaseid sõite lühemad kui 80 kilomeetrit. Enamikes Euroopa riikides jääb keskmine ööpäevane läbisõit aga vahemikku 40-80 kilomeetrit. Tänased akud ka sellist läbisõitu võimaldavad.