Tehniliselt on autos tehtud väga palju peenhäälestust nii mootori kui veermiku osas. Näiteks arvestatakse mootori õlitamisel hetkekoormust, mis tähendab, et väiksema koormuse korral saab õli vähem ning väheneb ka hõõrdetakistus. 2,5-liitrisel lülitab mootor stabiilsel maanteekiirusel kaks silindrit välja, et kütusekulu vähendada.
Kodo-disain ja uus interjöör
Välisdisainis on suurim muudatus esimeses otsas, kus geomeetriliste detailidega iluvõre on muutunud sarnaselt CX-5 linnamaasturiga suuremaks. Tavakasutajale on olulisem aga see, mis võeti ette interjööri ning varustustasemetega.
Väga oluliselt parandatud mürasummutust ja lausa seda sellisel määral, et auto on natuke raskem kui eelkäija. Esmane sõidutest kinnitas, et nii maantee- kui rehvimüra oli väga hästi isoleeritud.
Interjööri disain on selgelt erinev kui eelmisel mudelil. Ekraan on eraldi moodulina kolinud ülespoole ning keskkonsool on minimalistlik ja sirgjooneline. Kallima varustusastmega kaasneb esmakordselt Mazda6’l ka digitaalne näidikuplokk.
Rikkalik baasvarustus ning uued paketid
Mazda6 puhul ei ole väga odava baashinnaga mudeleid vaid kolm erinevat paketti: Vision, Luxury ja Signature.