Olen autosporti jälginud mingil tasemel nii kaua kui mäletada oskan. On kaks fakti, mis panevad mind armastatud meelelahutuse pärast väga muretsema. Üks neist on võidusõidu peamine eesmärk automarki reklaamida ja teiseks innovaatilise tehnika demonstreerimine võidusõidurajal.
Tänapäeva autode jõuallikad liiguvad kõik vaieldamatult ühes suunas. See algas väiksemate, turbodega mootorite tutvustamisega ja liigub hübriidajamite ja elektrimootorite poole. Raske on leida automarki, kes ei ole lubanud mõnekümne aasta pärast kõikide mudelite elektrifitseerimist suuremal või vähemal määral.
Võida pühapäeval, müü esmaspäeval
Kui tulevikus on autode müük liikunud rohkem elektriliste sõidukite poole, siis täpselt seda peavad ka autotootjad ringrajal demonstreerima. Ega ilmaasjata ei käi autospordiga kaasas fraas “võida pühapäeval, müü esmaspäeval” – domineerimine ringrajal paneb publiku ja potentsiaalsed kliendid rahakoti järele haarama.