Toyota on nüüdseks 2012st aastast osalenud Le Mans-i kestvussõidu tipp klassis LMP1 (Le Mans Prototype 1) ning läbi aastate on nad ehitanud kolm erinevat hübriidajamiga võidusõiduautot. Teatavasti leiab palju ringrajal testitud tehnoloogiatest lõpuks kasutust ka sõiduautodes ja kontseptauto GR HV Sports demonstreeribki just seda.
Ehitatud on sõiduk tuntud GT86 sportauto platvormile. GR HV Sports kontseptis leiab THS-R (Toyota Hybrid System-Racing) hübriidajami, peites endas tehnoloogiat, mis pärineb viimase TS050 LMP1 võidusõiduautost. Samuti on üritatud disaini muuta sama võidusõiduautoga sarnasemaks, kuid peale LED esitulede ja velgede ei oska me mingeid muid sarnasusi leida. Välimuselt on näha ka targa-stiilis eemaldatavat katust, vihjates Toyota varasemate sportautode Sports 800 ja Supra poole.
Üheks huvitavamaks detailiks auto puhul on aga käigukast. Nimelt on kasutusel automaatkast, kuid käigukang on tüüpilise 6-käigulise manuaali sarnane. Toyota on maininud, et manuaalrežiimis saab käikude vahetamist kontrollida sarnasel manuaalkastiga, liigutades kangi vastava käigu positsiooni. Lisaks sellele on asetatud ka mootori käivitusnupp käigukangi enda peale. Kas selline huvitav käigukasti lahendus leiab tee ka kunagi produktsiooni autosse näitab tulevik.
Toyota GR HV Sports kontseptautot saab näha Tokyo autonäitusel, mis algab 25ndal oktoobril.